Thursday, August 2, 2012

Minyak herba tradisional Morhabshi

Minyak Morhabshi adalah minyak serbaguna. Morhabshi dicampurkan bersama minyak-minyak tertentu seperti minyak kelapa, zaiton, lenga (bijan), serai serta herba-herba seperti keduduk putih, bayam batu, lemuni, raja kayu, hempedu bumi, cekur, dan lain-lain berkhasiat menyembuhkan pelbagai penyakit kulit seperti kayap, barah (luar), kudis, gatal-gatal, sakit gigi, cirit birit dan lain-lain. (Ramuan lengkapnya turut dimuatkan dalam kitab 'Attabib Walhikmah'). Campuran ini juga didapati berkesan menghentikan pendarahan luar (luka dan sebagainya). Minyak Morhabshi kami diadun dengan lebih daripada 30 jenis herba tradisional tempatan. TIADA DADAH, RACUN, ATAU BAHAN KIMIA. Berikut adalah penyakit yang dikenalpasti sering disembuhkan menggunakan Minyak Morhabshi: histeria dirasuk syaitan sihir (buatan orang) santau bayi 'diganggu' bayi 'kembung' sawan tangis pusat bayi (agar mudah tanggal) batuk lelah/asma sakit gigi senak cirit birit kanser (lihat testimoni kami berkenaan pesakit barah hati) kayap kurap gatal-gatal/penyakit kulit (eczema) (termasuk celah jari kaki & pangkal paha) jerawat batu (termasuk bisul kecil pada muka) kudis bisul melecur terkena api atau air/minyak panas gigitan serangga & binatang bisa lenguh terseliuh simpul biawak (krem) sakit kepala mabuk-mabuk & meloya muntah Cara penggunaan: Untuk penyakit luaran, sila gunakan secara sapuan. Manakala untuk masalah 'dalaman' seperti santau, sila masukkan 2-3 titik ke dalam 1/3 air suam dan diminum. Minyak Morhabshi tidak beracun. Oleh itu jika anda sakit gigi, anda boleh menyapunya terus pada gusi atau gigi yang berlubang dan sakit itu. Caranya, ambil secebis tisu, celupkan dalam MinyakMorhabshi dan tampalkan ke dalam gigi yang berlubang. Saya telah mencubanya 3 tahun lalu dan hingga sekarang tidak pernah mengalami sakit itu lagi. Untuk bayi dan kanak-kanak, calitkan pada kening, ubun-ubun, belakang cuping telinga, sendi-sendi kaki dan tangan, serta tengkuk bagi menghindari daripada gangguan. Amalkan setiap hari (sebelum maghrib) pada bayi anda. Amalkan menyapu pada perut bayi setiap hari dapat mengelakkan bayi diserang kembung perut. Insya-Allah. Untuk makluman, sebaik tiba di sekolah pagi tadi, seorang ustazah menemui saya untuk mendapatkan Minyak Morhabshi lagi. Menurut beliau, bayinya terhindar dari kembung sejak menggunakan Minyak Morhabshi. Oleh itu beliau telah mengesyorkan pada adiknya yang juga baru bersalin. rujukan testimoni pengguna: http://www.morhabshi.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=10

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete